DUISStudentiemDarbiniekiemProjektiKontakti
A+
DUISStudentiemDarbiniekiemProjektiKontakti
04.02.2022
dalies:
drukā:

Ir publicēts DU UNESCO Katedras žurnāla Journal of Teacher Education for Sustainability (JTES) 23(2) numurs, kuru var lasīt te: https://sciendo.com/journal/JTE

Ir izsūtīti DU UNESCO Katedras JTES & DCSE tīklojuma sadarbību apliecinoši sertifikāti par zinātnisku sadarbību ar JTES 2021. gadā. Tika sagatavoti 56 sertifikāti, kurus saņēma 40 JTES zinātnisko rakstu autori un 16 līdzautori no Latvijas, Lietuvas, Polijas, Vācijas, Somijas, Portugāles, Spānijas, Itālijas, Lielbritānijas, Krievijas, Vjetnamas, Taizemes, Turcijas un ASV, kuri bija iesaistījušies DU UNESCO Katedras specifisko tēmas pētīšanā un ilgtspējīgas izglītības pētījumu jomas attīstīšanā.

Ir saņemta informācija par JTES žurnāla rādītājiem no Sciendo mārketinga menedžeres Magdalēnas Cal, kura informēja JTES redaktorus par žurnāla sasniegumiem 2021. gadā.

  • Sciendo izdod aptuveni 600 žurnālus, kuri pieder universitātēm un citām iestādēm. Daudzus no šiem žurnāliem indeksē Web of Science, Scopus, PubMed un Medline, un dažiem no tiem ir augsti ietekmes faktori.
  • Journal of Teacher Education for Sustainability bija viens no visvairāk apmeklētajiem žurnāliem Sciendo vietnē 2021.gadā: https://sciendo.com/journal/JTES
  • JTES kļuva par 23. apmeklētāko lapu no visām platformā pieejamajām lapām;
  • JTES kļuva par 10. apmeklētāko žurnālu, sasniedzot 5312 lappušu skatījumus;
  • Vizuālu informāciju par apmeklētākajiem Sciendo žurnāliem var aplūkot pievienotajā attēlā:
  • Ir saņemts Sciendo komadas apsveikums JTES redkolēģijai par sasniegumu un novēlējums žurnālam turpmākai izaugsmei un panākumiem! 

Interesējošos jautājumus var uzdot

DU UNESCO Katedras vadītājai

Ilgai Salītei

e-pasts: ilga.salite@du.lv