DUISStudentiemDarbiniekiemProjektiKontakti
A+
DUISStudentiemDarbiniekiemProjektiKontakti

DU UNESCO katedras sadarbība ar 11. starptautisko bioloģiskās daudzveidības pētījumu konferenci (ICBR 2022)

01.11.2022
dalies:
drukā:

No 2022. gada 20. līdz 22. oktobrim Daugavpilī, Latvijā, notika 11. starptautiskā bioloģiskās daudzveidības pētījumu konference (ICBR 2022). Konferencē DU UNESCO Katedra ar žurnāla “Journal of Teacher Education for Sustainability” starptautiskā tīklojuma autoriem piedalījās konferences sesijā “Ceļš uz personīgāku un integrētāku ilgtspējas fenomena izpratni skolotājiem un augstākajai izglītībai”. Sesijas dalībnieki aplūkoja daudzveidības vērtību no JTES pētnieku pieredzes perspektīvām skolotāju un augstākās izglītības pārorientēšanā uz ilgtspējību.

Zemāk ir piedāvāts sesijas darba saturs.

The problem of invasive alien species from an educational point of view

Magdalena Valverde Pérez, Isabel Baños González, Patricia Esteve Guirao, Ana Ruíz Navarro / Didáctica de las Ciencias Experimentales. Facultad de Educación. Universidad de Murcia, Spain

Modal Verbs in Discursive Constructions of Environmental Issues by Greta Thunberg

Oleksandr Kapranov / NLA University College, campus Oslo, Norway

Training primary and kindergarten teachers with pedagogical skills to promote ecocentric education

Maria Eduarda Ferreira, António Costa / Polytechnic of Guarda, Portugal; Rui Pitarma / Polytechnic of Guarda; CISE – Electro-mechatronic Systems Research Centre, Universidadeda Beira Interior, Portugal

Teacher’s Professional Competence and the Attractiveness of Workplace Environment in the Context of Sustainable Development

Mārīte Kravale-Pauliņa, Ilona Fjodorova, Eridiana Oļehnoviča / Center of Sustainable Education, Institute of Humanities and Social Sciences, Daugavpils University, Latvia

A way to organize botanical field practices for university students in conditions of pandemics or/and wars

Mykyta Peregrym / Luhansk Taras Shevchenko National University, Ukraine; Matej Bel University in Banska Bystrica, Slovakia Ingrid Turisová / Matej Bel University in Banska Bystrica, Slovakia Nataliia Matsai, Yuliia Havryliuk / Luhansk Taras Shevchenko National University, Ukraine Alexander Tashev / University of Forestry, Bulgaria Erika Pénzesné Kónya / Eszterházy Károly Catholic University, Hungary

How do future Primary school teachers face the problem of biodiversity loss related to food consumption?

Isabel Banos-González, Patricia Esteve-Guirao, Magdalena Valverde-Pérez / Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales, University of Murcia (Spain)

An Ecocriticism Course and Its Development of English Pre-service Teachers’ Pedagogical Content Knowledge of Sustainability (PCKS)

Jepri Ali Saiful / College of Social Sciences, National Sun Yat-sen University, Taiwan; Ari Setyorini / Department of English Education, Muhammadiyah University of Surabaya, Indonesia

Laima Āboliņa

UNESCO katedras lietvedības sekretāre

E-pasts: laima.abolina@du.lv