DUISStudentiemDarbiniekiemProjektiKontakti
A+
DUISStudentiemDarbiniekiemProjektiKontakti

UNESCO katedra

dalies:
drukā:

Par mums

Katedras mērķis ir sekmēt integrētu pētniecības, apmācības, informācijas izplatīšanas un dokumentācijas sistēmas izveidi par izglītību ilgtspējīgai attīstībai (IIA) un pētījumus IIA atbalstam. Tādējādi tiks veicināta sadarbība starp augsta līmeņa starptautiski atzītiem pētniekiem un mācībspēkiem Universitātē un citās institūcijās Latvijā un Eiropā, kā arī citos pasaules reģionos.


UNESCO Chair on Teacher Education and Continuing Education

Kontakti:
Prof. Ilga Salīte
UNESCO katedras vadītāja
T. 29257455
E- pasts: ilga.salite@du.lv

Laima Āboliņa
UNESCO katedras lietvedības sekretāre
E-pasts: laima.abolina@du.lv
 
Adrese:
UNESCO katedra
Daugavpils Universitāte
Parādes iela 1 – 220
Daugavpils, LV-5401, Latvija


Aktualitātes
Jaunatklātais UNESCO izglītības ziņojums iezīmē izglītības attīstības vīziju 2050. gadam
Aktualitātes
DU UNESCO ziņas par 2021.gada rezultātiem

16th International UNESCO, BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education: Re-orienting Teaching Learning Strategies for Building Sustainable Future” under the auspice of UNESCO which will take place on November 1nd – 4th, 2018 in Antalya, TURKEY.

Conference website


The 15th BBCC/JTES Conference on Sustainable Development, Culture, and Education: Interplay of Tradition and Innovation for ESD
Riga, Latvia; November 16-18, 2017

Conference website
Registration form


13th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development. Culture. Education: Interplay of Traditions and Innovations in Education for Sustainable Development May 5-6, 2015, Riga, Latvia.


Konference “Tradīcijas un inovācijas mijiedarbība bioekonomikas uzplaukumam: Ziemeļu un Baltijas valstu aicinājums izglītības pētījumiem un augstākās izglītības ilgtspējīgumam”


Konference “Tradīcijas un inovācijas mijiedarbība bioekonomikas uzplaukumam: Ziemeļu un Baltijas valstu aicinājums izglītības pētījumiem un augstākās izglītības ilgtspējīgumam”