Ir iznācis kārtējais zinātniskā žurnāla “Journal of Teacher Education for Sustainability” numurs elektroniskajā versijā: https://sciendo.com/issue/JTES/25/2
Žurnālā lasītājiem tiek piedāvāti divpadsmit raksti, kuros ir atspoguļoti pētījumi par ilgtspējīgas izglītības jautājumiem. Žurnālā ir pārstāvēti autori no Apvienotās Karalistes, Kolumbijas, Ungārijas, Nīderlandes, Filipīnām, Portugāles, Dienvidāfrikas, Vjetnamas, Malaizijas un Latvijas.
Aicinām iesniegt žurnāla tematikai atbilstošus zinātniskos rakstus nākamajam numuram (Volume 26, Issue 1, 2024). Par žurnāla specifisko saturu var lasīt žurnāla mājaslapā: https://sciendo.com/journal/JTES un vairāk uzzināt par žurnāla prasībām un globālo DU UNESCO Katedras žurnālu tīklojumu var pie žurnāla redaktoriem:
Ilga Salīte: ilga.salite@du.lv
Ilona Fjodorova: ilona.fjodorova@du.lv
Editorial: How do Teachers Promote the Viability of Education?
Informāciju sagatavoja: Laima Āboliņa UNESCO katedras lietvedības sekretāre E-pasts: laima.abolina@du.lv