2024. gada 5. aprīlī Valsts pētījumu programmas “Letonika latviskas un eiropeiskas sabiedrības attīstībai” projekta “Naratīvs, forma un balss: literatūras iesakņotība kultūrā un sabiedrībā” (Nr. VPP-LETONIKA-2022/3-0003) ietvaros Sandra Zariņa piedalījās IZM Konsultatīvās padomes mazākumtautību izglītības jautājumos pārstāvju un Latviešu valodas aģentūras tiešsaistes seminārā logopēdijas speciālistiem, sākumskolas un pirmsskolas izglītības skolotājiem. Sandra Zariņa seminārā uzstājās ar prezentāciju “Lasītprasmes attīstība pirmsskolā un sākumskolā. Teorija mūsdienīgā praksē”, iepazīstinot semināra dalībniekus ar projekta ietvaros izstrādāto skolotāja grāmatu “Metodiskie ieteikumi pirmsskolas pedagogiem bērnu lasītprasmes veicināšanai”. Prezentācijas mērķis bija padziļināt semināra dalībnieku izpratni par lasītprasmes attīstību un tās apguves pēctecīgu plānošanu pirmsskolā un sākumskolā. Seminārā piedalījās 852 dalībnieki, un viņiem bija iespēja saņemt atbildes no iepriekš iesūtītajiem un sagatavotajā skolotāju rokasgrāmatā aplūkotajiem jautājumiem par lasītprasmes attīstības iespējām un metodiskajiem paņēmieniem pirmsskolā.
Semināra prezentācija un videoieraksts ir ievietoti IZM mājaslapā (skat.: https://www.izm.gov.lv/lv/pirmsskola) un pieejami visiem pirmsskolas pedagogiem.