Ir iznācis kārtējais zinātniskā žurnāla “Journal of Teacher Education for Sustainability” numurs elektroniskajā versijā: https://sciendo.com/issue/JTES/24/2
Žurnālā lasītājiem tiek piedāvāti divpadsmit raksti, kuros ir atspoguļoti pētījumi par ilgtspējīgas izglītības jautājumiem. Žurnālā ir pārstāvēti autori no Indonēzijas, Slovākijas, Bulgārijas, Ungārijas, Ukrainas, Spānijas, Kolumbijas, Lietuvas, Apvienotā Karalistes, Kanādas, Vācijas, Korejas, Latvijas, Indijas un Nigērijas.
Aicinām iesniegt žurnāla tematikai atbilstošus zinātniskos rakstus nākamajam numuram (Volume 25(2023):Issue1). Par žurnāla specifisko saturu var lasīt žurnāla mājaslapā: https://sciendo.com/journal/jtes, bet vairāk uzzināt par žurnāla prasībām un globālo DU UNESCO Katedras žurnālu tīklojumu var pie žurnāla redaktoriem:
Ilga Salīte: ilga.salite@du.lv
Ilona Fjodorova: ilona.fjodorova@du.lv
Informāciju sagatavoja:
Laima Āboliņa
UNESCO katedras lietvedības sekretāre
E-pasts: laima.abolina@du.lv