2024. gadā ir iznākuši divi zinātniskā žurnāla “Journal of Teacher Education for Sustainability” sējumi:
https://sciendo.com/issue/JTES/26/1
https://sciendo.com/issue/JTES/26/2
Žurnālā ir pieejami 12 raksti 26(1) un 11 raksti 26(2) , kuros ir atspoguļoti pētījumi par ilgtspējīgas izglītības jautājumiem skolotāju izglītībā. Žurnālā ir pārstāvēti autori no Portugāles, Ēģiptes, Marokas, Malaizijas, Vācijas, Zviedrijas, Lietuvas, Polijas, Īrijas, Vjetnamas, Turcijas, Čehijas Republikas, Somijas, Indonēzijas, Austrālijas, USA, Spānijas, Argentīnas un Latvijas.
Ar žurnāla abu sējumu rakstu saturu var iepazīties “Sciendo” mājaslapā: https://sciendo.com/journal/JTES, kā arī detalizētāk uzzināt informāciju pie žurnāla redaktoriem par prasībām zinātnisko rakstu sagatavošanā un līdzdalību DU UNESCO Katedras JTES žurnāla starptautiskajā tīklojumā.
Ilona Fjodorova: ilona.fjodorova@du.lv
Ilga Salīte: ilga.salite@du.lv