Programmas veids | Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma |
Ilgums | 12 st. |
Programmas mērķauditorija un nepieciešamās priekšzināšanas | Izglītības iestāžu pedagogi: vispārējās un profesionālās izglītības pedagogi, augstskolu un koledžu akadēmiskais personāls |
Mērķis un uzdevumi: | Pilnveidot pedagogu zināšanas un praktiskās iemaņas inovatīvu tehnoloģiju efektīvai izmantošanai mācību procesā un personīgā darba organizēšanā. |
Sasniedzamie rezultāti: | ZINĀŠANAS un izpratne par inovatīvo tehnoloģiju attīstības tendencēm un to izmantošanas iespējām dažādās dzīves un darbības jomās. Izpratne par šo tehnoloģiju izmantošanas ēnas pusēm. PRASMES izmantot mākoņpakalpojumu sniegtās iespējas personīgā darba organizēšanai, datu glabāšanai un to kopīgošanai, lietot tiešsaistes rīkus un risinājumus mācībām un pašvadītas mācīšanās procesā konkrētu uzdevumu izpildei un izvirzīto mērķu sasniegšanai, organizēt un vadīt kolektīvo darbu izmantojot tiešsaistes rīkus. KOMPETENCE pielietot iegūtās zināšanas un prasmes, izvēloties un lietojot piemērotākos rīkus un risinājumus ikdienas un uzdevumu plānošanai un veikšanai, tai skaitā arī izmantojot tos mācībās. |
Programmas īstenošanas veids un vieta: | Nodarbības klātienē Daugavpils Universitātē, Parādes ielā 1, Daugavpils LV-5401, vai attālināti tiešsaistē videokonferenču platformā ZOOM. |
Programmas saturs un izmantotās metodes: | Ievads programmas struktūras un satura izklāstā.Mūsdienu tehnoloģiskie izaicinājumi: jaunāko tehnoloģiju attīstība, tās radītie izaicinājumi un apdraudējumi, IT rīku daudzveidība un to pielietošanas iespējas gan izglītības procesā, gan personīgā darba organizēšanā.Mākoņpakalpojumu izmantošana datu glabāšanai: Pieejamo datu glabāšanas risinājumu iespeju analīze, pielietošanas iespējas un salīdzinājums. Personīgas mākoņu datu glabātuves izveide un sagatavošana sinhronizēšanai ar lietotajām ierīcēm.Tiešsaistes rīki mācību procesa pilnveidei: Ganvenās tiešsaistes rīku kategorijas un to izmantosanas iespējas mācību procesa pilnveidei, personalizēšanai, dalībnieku iesaistei un interaktivitātei.Tiešsaistes rīki kolektīvā darba organizēšanai: sadarbības platformas un tiešsaistes resursi efektīvai grupu darba organizēšanai, mijiedarbībai un koordinācijai. Stāstījums, demonstrēšana, kopīgs darbs tiešsaistes platformās, labas prakses piemēru analīze, patstāvīgo darbu izpilde. |
Programmas apguves nosacījumi: | Dalība visās nodarbībās un divu patstāvīgo darbu izpilde. |
Izglītību apliecinošs dokuments: | DU apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi. |
Programmas vadītājs: | Andris Vagalis Dabaszinātņu un veselības aprūpes fakultātes Vides un tehnoloģiju katedras lektors |