Programmas veids: | pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma |
Programmas apjoms: | 160 st. |
Mērķis: | apgūtas prasmes vadīt individuālo karjeras konsultāciju procesu, apgūtas individuālas karjeras konsultēšanas pamattehnikas, zināšanas par individuālo sarunu vadības procesu, izpratne par individuālās konsultēšanas ētiskajiem aspektiem |
Uzdevumi: | sekmēt pedagogu karjeras konsultantu izpratni par individuālas konsultēšanas pamatiem pilnveidot pedagogu karjeras konsultantu individuālās konsultēšanas prasmes pilnveidot pedagogu karjeras konsultantu individuālā atbalsta sniegšanas jomā pilnveidot pedagogu karjeras konsultantu kompetenci organizēt un vadīt karjeras izglītības darbību |
Sasniedzamais rezultāts: | pilnveidot pedagoga karjeras konsultanta zināšanas karjeras attīstības atbalsta teorijās un attīstīt prasmes karjeras izglītības plānošanai un īstenošanai, individualizētā atbalsta sniegšanā |
Programmas apraksts: | Programma tiek īstenota piecu moduļu sistēmā, pēctecīgi pilnveidojot pedagogu karjeras konsultantu kompetenci: organizēt un vadīt karjeras izglītības darbību un individuāli sniegt atbalstu karjeras jomā: 1. modulis. Karjeras jēdziens, plānošana un teorētiskās pamatnostādnes 2. modulis. Individuālās konsultēšanas profesionālā ētika un sadarbības tīkls 3. modulis. Konsultēšanas pieejas izvēle un pieejamo resursu apzināšana atbilstoši klienta vajadzībām 4. modulis. Individuālo sarunu vadības process 5. modulis. Mūžizglītība un nodarbinātība |
Programmas vadītāja: | Mg. psych., Dr. paed. Mārīte Kravale-Pauliņa |
Maksa: | programmu finansē Izglītības un zinātnes ministrija |
Mācību forma: | attālināti tiešsaistē ZOOM |
Pieteikšanās: | līdz 29.07.2024. |