Programmas veids: | pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma |
Programmas apjoms: | 160 st. |
Mērķis: | pilnveidot pedagogu, karjeras izglītības īstenotāju profesionālo kompetenci, lai karjeras izglītību varētu veiksmīgi īstenot, izvērtējot sociālos, ekonomiskos procesus lokālā un globālā kontekstā |
Uzdevumi: | analītiski izvērtēt karjeras izglītības teorētiskās nostādnes veidot izpratni par karjeras konsultēšanas procesu un organizēšanas īpatnībām apkopot labāko karjeras izglītības īstenotāju pieredzi; pilnveidot pedagogu kompetenci pedagoga karjeras konsultanta darba jomās; pilnveidot pedagogu kompetenci organizēt un vadīt karjeras izglītības darbību. |
Sasniedzamais rezultāts: | ZINĀŠANAS par: karjeras izglītību, tās atbalsta sistēmu un īstenošanupedagoga-karjeras konsultanta profesionālo darbību, karjeras izglītības īstenošanu izglītības iestādē, sadarbības ar vecākiem, sociāliem partneriem veicināšanu PRASMES analizēt, sintezēt un izvērtēt darba tirgū nepieciešanās prasmes, profesionāli noderīgus resursus KOMPETENCES plānot un īstenot karjeras izglītību, veicot grupu konsultācijas un sadarbību ar vecākiem, sociāliem partneriem |
Programmas apraksts: | Programma tiek īstenota trīs moduļu sistēmā, pēctecīgi pilnveidojot zināšanas un veicinot prasmes plānot un īstenot karjeras izglītību: 1. MODULIS Pedagoga karjeras konsultanta profesionālā darbība un karjeras izglītības teorētiskie aspekti 2. MODULIS Karjeras izglītības īstenošana un plānošana izglītības iestādē 3. MODULIS Pārmaiņu procesi sabiedrībā: sadarbība, nodarbinātība un izglītība |
Programmas vadītāja: | Mg. psych., Dr. paed. Mārīte Kravale-Pauliņa |
Maksa: | programmu finansē Izglītības un zinātnes ministrija |
Mācību forma: | attālināti tiešsaistē ZOOM |
Pieteikšanās: | līdz 29.07.2024. |