EN
LV
EN
For studentsContacts

INTRODUCTION OF INDUCTION YEAR IN TEACHER TRAINING PROGRAMMES

10.11.2023
share:
print:
Title of the projectIntroduction of induction year in teacher training programmes
Agreement No. of the project:4.2.2.7/1/23/I/001 
Financed by:ESF+
Project leading partner:University of Latvia
Project partners:Daugavpils University, Liepaja University, Rezekne Academy of Technologies, Jāzeps Vītols Latvian Academy of Music, Latvian Academy of Sport Education 
Status:Implementation in process
Project start date:01.08.2023.
Project end date:30.06.2026.
Name of the funding provider:Central Finance and Contracting Agency
Project administrative leader:Alise Griķe
Total funding of the project:
EUR 3 425 840,00. (European Social Fund Plus funding EUR 2 911 964,00, public funding EUR 513 876,00) 
Aim of the project:
provide induction support for graduates of teacher training programmes during their first year after graduation to ensure their further integration into the educational institution environment and encourage them to remain in the teacher’s profession.
Main results of the project: 
development and implementation of a support mechanism for graduates of teacher training programmes in their first year after graduation, thereby providing support for attracting and retaining new teachers in educational institutions.
Project activities:
1) recruitment and selection of participants of the induction year;
2) individual support in professional development groups and observation of lessons;
3) development and implementation of professional competence development programmes;
4) targeted scholarships for induction year participants;
5) project management and implementation;
6) communication and visual identity activities.

Project news

Indukcijas gada mērķstipendijas piešķirtas 136 jaunajiem skolotājiem

Indukcijas gads – atbalsts jaunajiem skolotājiem

Ko jaunie skolotāji iegūst Indukcijas gadā?

Jaunos skolotājus aicina pieteikties dalībai Indukcijas gada atbalsta projektā

Indukcijas gada dalībnieki pulcējas pieredzes dienas pasākumos

Saruna ar Indukcijas projekta dalībniece Oksanu Smislovu

Turpinās dalībnieku atzinīgi vērtētā Indukcijas gada projekta īstenošana

“Jēgpilnākās sarunas ir izglītības procesā.” Intervija ar Indukcijas gada kuratoriem

Indukcijas gadā jaunie pedagogi saņem daudzveidīgu atbalstu

Indukcijas gada atbalstu 2024./2025. mācību gadā saņem 101 jaunais pedagogs

Piešķirtas mērķstipendijas jaunajiem skolotājiem 2024./2025. mācību gadam

Indukcijas gada projektā dalās labajā praksē un atskatās uz līdz šim paveikto

Aicina skolotāju programmu absolvenuts uz informatīviem tīmekļsemināriem par atbalstu Indukcijas gadā

Skolotāja komunikācijas forma ir viens no veiksmīgas pedagoģijas pamatnosacījumiem

Projekta “Indukcijas gada atbalsts jaunajiem pedagogiem pēc skolotāja kvalifikācijas iegūšanas” uzsākšana

Turpinās jauno pedagogu indukcijas gada atbalsta projekts