• A- A A+
  • Galda spēles mācību procesā

    Aktualizēts 25.05.2012 14:20

    6101-7273-m

    „Daugavpils Universitātes Tehnoloģiju pārneses kontaktpunkts”
    projekta vienošanās Nr. L-TPK-08-0004, identifikācijas Nr. TPK/2.1.2.1.2/08/01/009

    2012. gada 21.-22.maijā Daugavpils Universitātes (DU) Tehnoloģiju pārneses kontaktpunkts (TPK) sadarbībā ar Vidzemes Augstskolu organizēja apmācību semināru par projekta „See A Game” (Nr. 142205-LLP-1-2008-1-BE-GRUNDTVIG-GMP) galda spēļu izmantošanu mācību procesā.SEE A Game mērķis ir veidot uz spēlēm balstītas mācīšanās aktivitātes, kurās studentiem/ spēles dalībniekiem ir sevī jāattīsta uzņēmējdarbības attieksmes. Spēle sastāv no divām daļām: konkurenci veicinošas lomu spēles – ĒDIENKARTE un sadarbību rosinošas kāršu spēles – GADATIRGUS.

    Semināra laikā dalībniekiem bija iespēja parādīt un pārbaudīt savas zināšanas, attīstīt radošās prasmes, strādāt komandā, veidojot kopīgas virtuālā biznesa stratēģijas.

    Seminārā piedalījās Daugavpils Universitātes Ekonomikas katedras docētāji, kuri šo metodi turpmāk varēs izmantot studiju procesā, DU TPK darbinieki un studenti, kuri semināra laikā varēja pilnveidot savas zināšanas, prasmes un attieksmes uzņēmējdarbībā.

    Foto galerija: 21.-22.05.2012. Seminārs par projekta „See A Game” galda spēļu izmantošanu mācību procesā

    Papildus informācija:
    Daina Švarce
    Daugavpils Universitāte,
    Tehnoloģiju pārneses kontaktpunkts,
    Tālr. +371 654 23265; 29282869
    E-pasts: tpk@du.lv

    Biežāk apmeklētās saites

    Seko mums

    Raksti mums

    Nosūti savu jautājumu, ieteikumu, vai arī vienkārši sazinies ar mums un mēs centīsimies atbildēt cik ātri vien varam!

    Rakstīt ziņu

    Pasākumu kalendārs

    < Augusts >
    29 30 31 1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30 31 1

    DU BUKLETI

    Pieraksties jaunumiem e-pastā

    Nepalaid garām jaunākās ziņas no Daugavpils Universitātes!